The Life Fair
11 juni 2016 - 7 januari 2017
Consumeren
heeft een unieke interactie met ieder kind
Fashion Doll Hello Barbie is de eerste modepop die een dialoog met de eigenaar kan hebben. Door middel van spraakherkenning en lerend vermogen kan de pop interactieve spelletjes spelen, grappen en verhalen vertellen, en gesprekken voeren op basis van eerdere spelsessies.
Hello Barbie werd bekritiseerd door de Amerikaanse Campagne voor een Commercie-vrije Kindertijd (CCFC). Hun #HellNoBarbie campagne stelt dat de pop een inbreuk is op de privacy, het welzijn en de creativiteit van kinderen.
gebruik de kracht van je hersenen
Brain Game Mindflex is een door Mattel ontwikkeld spel voor mentale alertheid, waarbij de gebruiker met behulp van hersengolven een bal door een hindernisbaan moet bewegen. De hersengolven worden geregistreerd met een EEG headset, en sturen een ventilator aan die kan versnellen of vertragen en zo de bal kan verplaatsen.
het voeden van de groeiende vraag
Edible Insects Insecten vormen een bron van eiwitten, mineralen, vitaminen, fosfor, vezels, vetzuren en aminozuren. De teelt van insecten lijkt daarnaast de ecologische voetafdruk te verminderen en kan een antwoord bieden op de wereldwijde voedseltekorten.
het perfecte voedsel
Nano Food Nano is een poedervormige mix van macro- en microvoedingsstoffen, vitaminen en mineralen. Met drie porties per dag voorziet het volledig in de dagelijkse voedingsbehoeften, zoals die zijn opgesteld door FDA, de WHO en de Europese Autoriteit voor Voedselveiligheid.
Verkrijgbaar bij The Life Fair
¬3 per maaltijd