Accepteer cookies om deze inhoud in te laden.

Presidents Perfume
een geur gewijd aan Vladimir Poetin

Leaders Number One van Vlad Rekunov is een geur voor mannen geïnspireerd op de Russische president Vladimir Poetin. De parfumeur beschrijft Leaders Number One als 'zacht, maar zeer stevig' met tonen van citroen, berga-mot, zwarte bessen en dennenappels.

Cosmetic Travel
's werelds beste chirurgische ingrepen en medische vakanties

Somnio biedt reispakketten naar Thailand en Australië en faciliteert cosmetische ingrepen als dij- en arm-behandelingen, buikwandcorrecties, borst- en bilimplantaten, liposuctie, kinvergroting en neuschirurgie. Somnio werkt samen met particuliere ziekenhuizen en internationaal erkende plastische en reconstructieve chirurgen en specialisten in de betrokken landen.

 

Biohack
stelt u in staat uw lichaam te programmeren

Dangerous Things is een bedrijf dat gelooft in biohacking en de zelfbesturing van het lichaam. Het bedrijf brengt kits op de markt waarmee iedereen RFID tags in het lichaam kan installeren. Deze sensoren zijn gekoppeld aan een aantal veiligheidsvoorzieningen, waaronder een Samsung Digital Lock, waardoor de gebruiker een deur kan openen door simpelweg zijn of haar hand erbij te houden.

Skin Resurfacing
baanbrekende technologie voor een soepele en jonge huid

Clearista is een cosmetisch middel dat de textuur van de huid moet verbeteren. Het maakt gebruik van geavanceerde biotechnologie om specifieke problemen aan de huidoppervlakte aan te pakken. 

De onderzoekende nieuwssite The Intercept heeft bericht dat Skincential Sciences de interesse en financiering heeft aangetrokken van In-Q-Tel, een investeringsfonds van de CIA. The Intercept merkte daarbij op dat de gepatenteerde technologie die de dunne buitenste laag van de huid verwijdert unieke biomarkers onthult, die kunnen worden gebruikt voor verschillende diagnostische testen, waaronder het verzamelen van DNA.

Colour Cream
beheer de kleur van je huid

Always Nuddy CC Cream is een getinte crème die de huid bleekt. Het Koreaanse huidverzorgingsmerk, dat zijn producten voornamelijk in Korea, China, Hong Kong en Japan verkoopt, plaatste een omstreden billboard in New York met de vraag 'Wil je wit zijn?'. Het billboard toonde een Koreaans model met een zeer bleke huid, een bekend schoonheidsideaal voor de Koreaanse vrouw.

Found Photos
iemands kind op uw favoriete mok

Als u ooit foto’s van uw kinderen online hebt gezet, is er een kans dat Koppie Koppie ze verkoopt op één van hun koffiemokken.

De geselecteerde foto’s zijn door de fotografen geüpload op Flickr met een Creative Commons licentie, die het mogelijk maakt ze commercieel te hergebruiken. Koppie Koppie overtreedt dus geen wetten wanneer het winst maakt met de verkoop van deze mokken.  

Verkrijgbaar tijdens The Life Fair

Agata Jaworska, Giovanni Innella
Claus Wiersma
Kévin Bray, Thomas Buxó
Ina Hollmann
Eliza Mante, Hongjie Yang, Rana Ghavami

Dit project maakt deel uit van de programmalijn Jaarthema's en het dossier Olympische Spelen.